Państwo powiadomiliście, że moja strona internetowa nie działa. Ale jest wszystko w porządku!

Dzieje się tak w kilku przypadkach:

1. Państwa hosting zablokował jeden z naszych adresów IP, z którego odbywała się weryfikacja. Dzieje się tak czasami, gdy Państwa hosting lub centrum danych jest zabezpieczony przed różnymi atakami i wszystkie boty się blokują (w tym nasze).

2. Państwa witryna rzeczywiście była niedostępna przez 10-15 sekund. Na przykład odbywał się restart serwera, oprogramowanie było aktualizowane przez administratora itp.

3. Wystąpiły krótkotrwałe przerwy w połączeniu internetowym serwera (witryny) lub całego Państwa centrum danych, w którym znajduje się serwer.

4. Państwa witryna była nieco “opóźniona” z odpowiedzią. Czekamy na odpowiedź przez tyle sekund, ile Państwo określili w ustawieniach weryfikacji. Na przykład, Państwo zaznaczyli 8 sekund, dlatego czekamy na odpowiedź dokładnie przez 8 sekund, po czym, jeżeli strona się nie otworzyła, uważamy takie opóźnienie za błąd. Nawet jeżeli strona otworzy się po 10 sekundach.

Aby uniknąć fałszywych alarmów systemu, zalecamy Państwu zaznaczyć w ustawieniach zadania, żeby zgłaszanie błędu odbywało się po drugim błędzie z rzędu oraz ustawić trochę więcej czasu oczekiwania (10-15 sekund).

Chcielibyśmy zwrócić Państwa uwagę na to, że błąd jest diagnozowany tylko wtedy, gdy Państwa witryna nie została otwarta z kilku punktów weryfikacji!

Pytania dotyczące tematu
Ile sekund Państwo czekają na odpowiedź z mojej strony internetowej (serwera)?
Co to jest Uptime?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat o błędzie z kodem 6X (61, 62, 63 itd.), ale moja witryna nadal działa?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat błędu z kodem 9, gdy moja witryna działa?
Moja strona internetowa nie działała, ale Państwo nie wysłaliście powiadomienia.
wrócić do kategorii Ogólne problemy wrócić do sekcji głównej "FAQ"