Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat o błędzie z kodem 6X (61, 62, 63 itd.), ale moja witryna nadal działa?

Komunikaty o kodzie błędu 6X oznaczają, że nie możemy z pewnością określić, czy Państwa witryna (serwer) obecnie działa, czy nie, ponieważ podczas próby połączyć się z nim, serwer zdalny (Państwa serwer) nie odpowiedział poprawnie: albo przerwał zapytanie, albo transmisję danych odpowiedzi, albo przesłał niekompletne dane, a w przypadku korzystania z SSL – przesłał niezaszyfrowaną odpowiedź.

Dlatego, gdy Państwo wchodzą na stronę, okazuje się, że ona działa dobrze, ale w momencie, gdy ją sprawdzaliśmy – odpowiedziała nam w nieokreślony sposób. Aby te powiadomienia nie przeszkadzały Państwu, mogą Państwo je wyłączyć podczas dodawania/edycji zadania nie zaznaczając odpowiedniego pola w ustawieniu “Zgłosić błąd z pustą odpowiedzią (błąd z kodami 6x)”.

Pytania dotyczące tematu
Ile sekund Państwo czekają na odpowiedź z mojej strony internetowej (serwera)?
Co to jest Uptime?
wrócić do kategorii Ogólne problemy wrócić do sekcji głównej "FAQ"