Moja strona internetowa nie działała, ale Państwo nie wysłaliście powiadomienia.

Dzieje się tak w kilku przypadkach:

1. Państwa strona jest niedostępna z Państwa adresu IP (z komputera). A dla innych strona otwiera się normalnie, tj. nie ma żadnego błędu i strona działa.

2. Najbardziej rozpowszechniona przyczyna. Państwo ustawiliście weryfikację w zbyt długim odstępie, na przykład raz w ciągu 30 minut. Sprawdziliśmy Państwa stronę, która działała, następna weryfikacja odbędzie się tylko za 30 minut i właśnie w tym odstępie Państwa strona przestała działać. Aby zminimalizować ryzyko nieotrzymania powiadomienia, zalecamy wybrać weryfikację co 5-10 minut.

3. Być może Państwo po prostu nie otrzymaliście powiadomienia. Może z powodu błędnie wpisanych danych, przeznaczonych do wysłania powiadomień lub może nasza wiadomość wpadła do folderu SPAM na Pastwa serwerze.

Pytania dotyczące tematu
Ile sekund Państwo czekają na odpowiedź z mojej strony internetowej (serwera)?
Co to jest Uptime?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat o błędzie z kodem 6X (61, 62, 63 itd.), ale moja witryna nadal działa?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat błędu z kodem 9, gdy moja witryna działa?
wrócić do kategorii Ogólne problemy wrócić do sekcji głównej "FAQ"