Jak działa Państwa system?

Państwo tworzą zadanie, aby zweryfikować swoją witrynę internetową lub serwer.

Państwo ustawiają również okres, w ciągu którego należy zweryfikować zadanie.

Nasz system co N minut, zgodnie z ustawionym przez Państwa okresem, weryfikuje dostępność witryny internetowej lub serwera. Jeżeli Państwa witryna lub serwer jest dostępny i odpowiedział na nasze zapytanie, uważamy, że wszystko jest w porządku.

Ale jeżeli Państwa witryna lub serwer nie odpowiedział nam w ustalonym przez Państwa okresie lub odpowiedział z komunikatem błędu, dwukrotnie sprawdzimy działanie witryny na innych serwerach, znajdujących się w różnych częściach świata.

Jeżeli wtedy nie otrzymamy odpowiedzi lub otrzymamy odpowiedź z komunikatem błędu, powiadomimy Państwa o tym, korzystając z kontaktów, które Państwo zaznaczyli podczas tworzenia zadania przeznaczonego do weryfikacji.

Podczas błędu nadal monitorujemy Państwa witrynę i jak tylko jej działanie zostanie przywrócone, wyślemy powiadomienie o tym.

Pytania dotyczące tematu
Ile sekund Państwo czekają na odpowiedź z mojej strony internetowej (serwera)?
Co to jest Uptime?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat o błędzie z kodem 6X (61, 62, 63 itd.), ale moja witryna nadal działa?
Dlaczego Państwo wysłaliście komunikat błędu z kodem 9, gdy moja witryna działa?
Moja strona internetowa nie działała, ale Państwo nie wysłaliście powiadomienia.
wrócić do kategorii Ogólne problemy wrócić do sekcji głównej "FAQ"